zondag 19 februari 2012

Daytona Prototypes 2012 in Everdingen 26 februari 2012

A.s. zondag 26 februari zal ik voor Team Deltaslot uitkomen in de eerste race van 2012 op de mooie 6-sporen racebaan van SRC Fastlane. Dat zal de eerste keer worden dat ik op deze baan aan een slotrace evenement meedoe.

De baan van SRC Fastlane in Everdingen


De Daytona Prototypes serie wordt gereden door teams van 3 a 4 deelnemers en voor 2012 zijn 7 teams ingeschreven. Toegestaan zijn alle modellen van de Sideways Daytona klasse, zowel de Riley MKXX
alswel de Dallara DP.



Behalve Deltaslot hebben zich 6 andere teams ingeschreven:

- Keistad Slotracing Team Amersfoort 
- Team Fastlane Everdingen 
- Team SRC Eindhoven 
- Team Racing Unlimited Marrum (Frl) 
- Team Slot Racing Almere 
- Team Speedtrack Kampen 

Hoewel ik nog niet eerder op deze baan gereden heb, verheug ik me erg op deelname.
Na de race meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten